A Sirha Budapest Nemzetközi Élelmiszeripari és HoReCa szakkiállítás 2022. március 22-től 24-ig tart Budapesten a Hungexpon. A pandémia alatt a Hungexpón hatalmas fejlesztések valósultak meg, a mostani a teljesen megújult Hungexpo Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központ egyik első nemzetközi megmérettetése a HoReCa.
Az idén először megszervezett, száz nemzetközi borszakértő és hetven hazai borász részvételével zajló Hungarian Wine Summit a rendezvény egyik csúcspontja, fantasztikus borokat mutattak be már a keddi nyitónapon is a résztvevő hazai és nemzetközi borászatok. Különösen örömteli volt az az egységes pultrendszer, amit kialakítottak a szervezők, ahol kínálhatták a nedűiket a borászok. Sok borászat esetében – eltérően a borfesztiváloktól – nem csak asszisztensek kóstoltattak, hanem maguk a híres borászok is, ami örömteli.
Ganczer Gábor, a Hungexpo vezérigazgatója köszöntőjében arról beszélt, hogy a szállodákat, éttermeket és kávéházakat tömörítő iparág, a HoReCa, a válság idején nem a sebeit nyalogatta, hanem fejlesztett, és túlszárnyalta a várakozásokat. S ebben teljesen igaza van.
A magyar agráriumot a megbízhatóság, a minőség, a versenyképesség jellemzi a teljes élelmiszerláncban. Az élelmiszeripar az elmúlt években az egyetlen feldolgozóipari ágazat volt, amely ha minimálisan is, növekedést tudott felmutatni.
A Sirha élelmiszeripari szakkiállításon 16 ország háromszáz kiállítója három pavilonban minegy 30 ezer négyzetméteren mutatja be termékeit, szolgáltatásait, fejlesztéseit.
A Sirha Budapest mára egyértelműen a régió legnagyobb szakkiállítása lett. Az esemény résztvevői sok standon élvezhették a kulináris finomságokat, amiket kínáltak, akadt olyan cég is, ahol hosszú sorok álltak egy-egy kóstolóért. Főleg, ha egy-egy, a tévéből is ismert séf kínált jó falatokat…
A Sirha eseményeiből kiemelkedik a Bocuse d’Or szakácsverseny európai döntője, amelyet 2016 után másodszor rendeznek a magyar fővárosban; a Sirha Desszert Verseny, a Közétkeztetési Verseny, valamint a cukrász- és pékbemutató.
Olvassa a Bor Hírlapot!
A Bor Hírlap sikere, immár közel másfél évtizede, több okkal magyarázható: gazdag tartalommal ellátott, s ingyenesen terjesztett digitális kiadvány! A bor, és gasztronómia népszerűsítését szolgáljuk, s ez találkozik az olvasók igényeivel. Magazinunkat azért adjuk ingyen, hogy minél több emberhez eljuthassanak a pincészetek, éttermek, gasztro cégek hírei, érdekességei. Költségeinket a hirdető cégek fedezik. Mivel ez a koncepció jól bevált, és régóta működik, bízunk benne, hogy még sokáig szolgálhatjuk, a bor, és gasztronómia híveit, akár a digitális magazinunk lapszámaival - amelyek linkjét a Facebook segítségével 10 ezer embernek küldjük ki -, akár az internetes honlapunkkal, amelyen lehetőségünk nyílik friss híreket közölni, lépést tartani a mindennapokkal.