A Jammertal Borbirtok Cassiopeia Merlot 2015, bor nyert!
Rendkívüli sikert könyvelhetett el idén a magyar bor, azon belül is a villányi borvidék. A Jammertal Borbirtok 2015-ös Cassiopeia Merlot-ját közel 7500 bor többkörös vakkóstolása során választották a 2021. évi Concours Mondail de Bruxelles szakértő ítészei a világ legjobb vörösborának
A Jammertal Borbirtok tulajdonosa, dr. Szűcs Róbert eredeti szakmája szerint orvos, orvosi műszereket forgalmazó cégével jelenleg is hazai kórházak jelentős beszállítója. A 90-es évek végén szeretett bele a villányi borvidékbe, egy barátokkal történt látogatás után. A bortúra után építette fel Európa egyik legmodernebb borászatát, amelynek nominális kapacitása évi egymillió palack. A Jammertal Borbirtok 2100 négyzetméteres látogatóközpontja egész évben várja a látogatókat.
Az alapító eredeti hivatásának megfelelően nagyon fontosnak tartja a tisztaságot, a létező leghigiénikusabb környezetben készülnek a borok a borászatában. Bár a pincészetet 20 évvel ezelőtt elsősorban befektetésnek tekintette, beleszeretett a borászatba, így nagyon sokat tett azért, hogy Villány valóban felkerüljön a vörösborok világtérképére.
„A szlogenünk az, hogy Villány tesz minket naggyá. Ez a terroir egy kincs, és Villány fontos nekünk” – mondta dr. Szűcs Róbert.
A borászat alapboraival – Jammertal és Wunderlich márkanéven – több magyar kiskereskedelmi hálózatban is lehet találkozni. A Cassiopeia és a Koh-I-Noor név alatt kiadott prémium borokkal viszont nemzetközi értékesítést célzott meg a borászat: öt év kellett, hogy kiépüljön az az értékesítési csatorna, amelynek révén Kína a fő importőre ezeknek a boroknak. Ahogy dr. Szűcs Róbert mondja, Kínában nem kell a magyar boroknak behozhatatlan marketinghátránnyal megküzdeni, viszont nagyra értékelik azt a harminc arany- és nagyaranyérmet, amelyet a Jammertal Borbirtok borai az elmúlt években a világversenyeken begyűjtöttek – áll a borászat sikeréről kiadott sajtóközleményben.
Olvassa a Bor Hírlapot!
A Bor Hírlap sikere, immár közel másfél évtizede, több okkal magyarázható: gazdag tartalommal ellátott, s ingyenesen terjesztett digitális kiadvány! A bor, és gasztronómia népszerűsítését szolgáljuk, s ez találkozik az olvasók igényeivel. Magazinunkat azért adjuk ingyen, hogy minél több emberhez eljuthassanak a pincészetek, éttermek, gasztro cégek hírei, érdekességei. Költségeinket a hirdető cégek fedezik. Mivel ez a koncepció jól bevált, és régóta működik, bízunk benne, hogy még sokáig szolgálhatjuk, a bor, és gasztronómia híveit, akár a digitális magazinunk lapszámaival - amelyek linkjét a Facebook segítségével 10 ezer embernek küldjük ki -, akár az internetes honlapunkkal, amelyen lehetőségünk nyílik friss híreket közölni, lépést tartani a mindennapokkal.